تاثیرگذار بودن به مرور زمان باعث برند شدن و رشد می شود

1401/12/23
image

موج اطلاعات و ارتباطات جدید چه تاثیری در زندگی ما خواهد داشت ؟
شاید وقت آن رسیده از خود بپرسیم 
آیا دریافت این همه اطلاعات و سهولت در ایجاد روابط جدید ، زندگی ما را غنی تر کرده ؟ آرامش ما را بیشتر کرده ؟ به لحاظ مادی ما را رشد داده یا متوقف کرده به لحاظ معنوی چطور ؟ از خود راضی هستیم یا حس می کنیم ضعیف عمل کرده ایم ؟؟؟ اگر چنین احساسی داریم چرا و اگر با این همه قدرت در ایجاد روابط جدید به لحاظ مالی هنوز به امنیت اقتصادی نرسیده ایم چه دلیلی وجود دارد ؟ واقعیت این است که نمی توان همه چیز را به شرایط خارجی نسبت داد و خود را همانند عروسک خیمه شب بازی تصور کرد که دیگران کنترلش می کنند و برایش تصمیم می گیرند اگر چنین تصوری داشته باشیم یعنی پیشاپیش اذعان کرده ایم ما هیچ راه رشدی نداریم و تمام زندگی مان در کنترل جامعه ، دولت و سیاستها و ... است .
اگر واقع بینانه نگاه کنیم خواهیم دید در دل همین طوفانها و امواج کم نیستند افرادی که رشد می کنند با این که در ابتدا جایگاهی بهتر از ما نداشته اند چه به لحاظ اقتصادی چه روابط و چه علمی !
پس دلیل اصلی رشد آنها چیست ؟
آنها روزی به این نتیجه رسیده اند که سرنوشت خود را چنان محکم و مصمم تعیین کنند که به جای تاثیرپذیر بودن ، تاثیرگذار باشند !
شما در این عصر یا تاثیرپذیرید یا تاثیر گذار 
تاثیرگذارها مدام در حال رشد هستند آنها هویت شکل گرفته ای دارند که جزیره آنها را بزرگتر کرده و امواج اقیانوس زندگی کمتر می توانند به قلب جزیره نفوذ کنند .