چرا برندینگ بانک برای مخاطب یک گزینه عالی و یک پیشنهاد رد نشدنی است ؟

1401/12/23
image

جواب ساده است 
امروزه برای سئو شدن در صفحه اول گوگل شما حداقل باید چندین میلیون تومان هزینه کنید تا دیده شوید و هیچ تضمینی هم وجود ندارد که در صورت دیده شدن آیا مخاطب دوست خواهد داشت با شما ارتباط بگیرد یا خیر ؟
در صورتی که به خاطر تبلیغات ضعیف مخاطب خود را از دست بدهید تمام پولی که هزینه تبلیغات کردید را از دست خواهید داد و پس از مدتی خسته و ناامید از صرف زمان و انرژی و هدررفت سرمایه به خانه اول خود باز خواهید گشت که اگر تسلیم هم نشوید تجدید قوا برای آغاز کردن مستلزم یک اراده آهنین و ریسک بالاتری به لحاظ اعتباری خواهد بود .
در برندینگ بانک هزینه چندمیلیونی وجود ندارد تا فشار مالی و ترس از ورشکستگی یا خسارت داشته باشید . اشتراک های کوتاه مدت شصت روزه با مبلغ 600 هزار تومان هیچ آسیب مالی به کسی وارد نخواهد کرد .
در صورتی که پس از 60 روز مایل به ادامه همکاری نبودید تمام آن چه اتفاق می افتد این است که صفحه شما بسته خواهد شد در حالی که کل هزینه شما برای شروع فقط 600 هزارتومان بوده
اما اگر مایل به ادامه همکاری بوده می توانید برای تمدید هزینه اشتراک خود را پرداخت نمایید که باز هم همین رقم خواهد بود .
شما هرگاه به این نتیجه رسیدید که نیازی به ادامه دادن ندارید می توانید از ادامه همکاری منصرف شوید در این صورت شما حتی اگر ۵ سال هم هزینه اشتراک پرداخت نمایید در کل مبلغی معادل هجده میلیون تومان به شکل اقساط دو ماهه هزینه کرده اید که برای برندسازی اگر می خواستید در ابتدای امر به تنهایی عمل کنید.قطعا چندین برابر بیشتر هزینه می کردید.  

آدمهای ترسو کلا ریسک نمی کنند 
انسانهای باهوش ریسک می کنند اما ریسک خود را هوشمندانه تقسیم می کنند .
برندینگ بانک تقسیم هوشمندانه ریسک شماست