برندینگ بانک غیر از کمک  در راستای برند شدن امتیاز ویژه دیگری هم دارد ؟ 

1401/12/23
image

 
دوره مشتری مداری از طریق لبخندهای خشک و خالی به سر رسیده و کسب و کارها برای موفقیت نیاز دارند به مشتری در جایگاه یک شریک نگاه کنند تا مشتریان نیز احساس متقابلی را تجربه کنند و اگر مشتری متوجه صداقت و حمایت واقعی یک مجموعه شود محال است آن مجموعه را ترک کرده یا تعویض نماید .
در برندینگ بانک هم هدف همین است تا مشترکین خود را نه به عنوان عضو بلکه به یک شریک ببینند تا همیشه در کنار هم با رضایت کامل قلبی تصمیم به ادامه همکاری داشته باشند . 
به همین منظور برندینگ بانک مقدار قابل توجهی از درآمدهای خود را به شکل سهام هدیه به مشترکین خود پرداخت می نماید این سهام پس از پرداخت اولین اشتراک به مشتری تعلق می گیرد و تا زمانی که مشتری به همکاری ادامه می دهد در آمد حاصل از سهام برندینگ بانک هم به او تعلق می گیرد 
این نوع همکاری و حمایت موجبات دلگرمی کل مجموعه را دوچندان کرده و منافع مشترکین را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد .