جهان هیچگاه تجربه ای به مانند امروز را پشت سر نگذاشته ما در عصر عجیبی زندگی می کنیم به مانند کسی که به تنهایی در جزیره ای کوچک در دل یک اقیانوس زندگی می کند و امواج سهمگین از همه طرف این جزیره کوچک را بی هیچ احساسی در هم می کوبند و شکل آن را تغییر می دهند و با هر بار تغییر با خود فکر می کنیم این آخرین بار است اما طولی نمی کشد که موجی دیگر از راه رسیده و تغییری دیگر را رقم می زند!!!

 این امواج از جنس اطلاعات و ارتباطات هستند ما از طریق فضای مجازی مدام در حال دریافت اطلاعات و ارتباطات جدید هستیم و هیچ کس نمی تواند منکر تغییراتی که اطلاعات و ارتباطات در زندگی ما ایجاد می کند بشود . در عصر حاضر ما محکومیم به دریافت اطلاعات و ارتباطات.

شاید وقت آن رسیده از خود بپرسیم آیا دریافت این همه اطلاعات و سهولت در ایجاد روابط جدید ، زندگی ما را غنی تر کرده ؟ آرامش ما را بیشتر کرده ؟ به لحاظ مادی ما را رشد داده یا متوقف کرده ؟ به لحاظ معنوی چطور ؟ از خود راضی هستیم یا حس می کنیم ضعیف عمل کرده ایم ؟؟؟


اگر واقع بینانه نگاه کنیم خواهیم دید در دل همین طوفانها و امواج ، کم نیستند افرادی که رشد می کنند با این که در ابتدا جایگاهی بهتر از ما نداشته اند چه به لحاظ اقتصادی چه روابط و چه علمی ! پس دلیل اصلی رشد آنها چیست ؟ آنها روزی به این نتیجه رسیده اند که سرنوشت خود را چنان محکم و مصمم تعیین کنند که به جای تاثیرپذیر بودن ، تاثیرگذار باشند ! شما در این عصر یا تاثیرپذیرید یا تاثیر گذار،  تاثیرگذار بودن به مرور زمان باعث برند شدن و رشد می شود ، برندها همیشه قدرت داشته اند و داشتن قدرت شرط اولیه موفقیت است اما برندشدن کار ساده ای نیست، غیر ممکن هم نیست کسانی که با تبلیغات اصولی و هدفمند برند می شوند همزمان به محبوبیت ، ثروت و اعتبار دست می یابند . ساده ترین تعریف برند ، داشتن یک هویت آشکار است که دارایی ها و افراد پنهان را به سمت ما جذب می کند ! همه افراد موفقی که می شناسیم اگر برند نبودند یا برند نداشتند آنها را نمی شناختیم !

 

در اولین گام برای برند شدن باید دیده شویم در غیر اینصورت هیچ مخاطبی نمی تواند با ما ارتباط برقرار کندو در عصر ارتباطات ، فضای مجازی می تواند این امر را تسهیل کند . داشتن یک صفحه مجازی در اولین صفحه گوگل می تواند باعث شود مخاطب به تمام اطلاعات مورد نیاز خود از طریق شما دسترسی پیدا کند .

شما می توانید آدرس تمامی کانال ها و پیج های خود را آنجا قرار دهید و پیش زمینه ای در مورد محصول یا خدماتتان ارائه داده و مخاطب را به پیج شخصی تان هدایت کنید تا اطلاعات کامل دریافت نماید . هدف برندینگ بانک از ابتدا هم این بوده که با کمترین هزینه از این طریق ، برند مخاطبین خود را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارد و با هم افزایی و مشارکت جمعی این مهم را به سرانجام برساند . شاید شما به تنهایی و با صرف هزینه های زیاد بتوانید برند خود را گسترش دهید اما برندینگ بانک برای مخاطب یک گزینه عالی و یک پیشنهاد رد نشدنی است که اگر سیستم قدرتمندش را درک کنید محال است تاثیرش را نادیده بگیرید.

در برندینگ بانک هزینه چندمیلیونی وجود ندارد تا فشار مالی و ترس از ورشکستگی یا خسارت داشته باشید . شما میتوانید با صرف هزینه اندک و اشتراک کوتاه مدت دوماهه به جمع مشترکین برندینگ بانک پیوسته وهمراه با برند شدن ازمزایای ویژه ما برخودار گردید .

قابل توجه اینکه در برندینگ بانک شما یک مشتری معمولی نیستید که فقط درحال هزینه کردن باشید شما همزمان که برند خود را گسترش می دهید بعنوان یک توسعه دهنده ، با گسترش هر چه بیشتر برندینگ بانک ، امتیازات بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت .

با اشتراک در برندینگ بانک و استفاده از فرصت وامهای درون سازمانی شما میتوانید به نسبت امتیازی که کسب میکنید از وامهای بلا عوض برخوردار گردید . در این مجموعه افراد میتوانند با میزان فعالیتی که دارند کیف پولهای خود را شارژ و از امکانات و امتیازهای مناسب در نظر گرفته شده  بهره مند گردند . این سیستم برای اولین بار در ایران اجرا میگردد و تا کنون نمینوان مشابه این نوع خدمات را در هیچ ارگان و موسسه ای مشاهده نمود .

 

سرمایه‌گذاری فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است که نیاز به تحقیق و تحلیل فراوانی دارد که برای اکثر افراد امکان‌پذیر نیست. پلتفرم‌های موجود سرمایه‌گذاری تنها امکان خرید و فروش برخی از سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم می‌کنند و اطلاعاتی در مورد کیفیت سرمایه‌گذاری، ریسک و استراتژی‌های مناسب سرمایه‌گذاری به کاربر نمی‌دهند.

همچنین، در پلتفرم‌های موجود، اثری از دسترسی به موقعیت‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود مضاعف بر روی آن‌ها نیستاستفاده از هر محصول سرمایه‌گذاری ریسک مخصوص به خود را دارد و بهترین تصمیم برای هر سرمایه‌گذار، بررسی تمامی جوانب قبل از تصمیم به سرمایه‌گذاری و مقایسه‌ی راهکارهای مختلف موجود در بازار استبرندینگ بانک تمام تلاش خود را انجام داده که از بهترین روش‌ها و تکنولوژی‌های کاهش ریسک استفاده کند. از جمله‌ی این فعالیت‌ها می‌توان این موارد را نام برد:

در برندینگ بانک هزینه چندمیلیونی وجود ندارد تا فشار مالی و ترس از ورشکستگی یا خسارت داشته باشید . شما میتوانید با صرف هزینه اندک و اشتراک کوتاه مدت دوماهه به جمع مشترکین برندینگ بانک پیوسته وهمراه با برند شدن ازمزایای ویژه برخودار گردید . قابل توجه اینکه در برندینگ بانک شما یک مشتری معمولی نیستید که فقط درحال هزینه کردن باشید شما همزمان که برند خود را گسترش می دهید بعنوان یک توسعه دهنده ، با مشارکت در گسترش برندینگ بانک ، امتیازات بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت .

یکی از امتیازات خاص برندینگ بانک وامهای درون سازمانی این سیستم می باشد که شما میتوانید به نسبت امتیازی که کسب میکنید از وام مختص کاربران فعال بهره مند شوید اما این تنها مزیت برندینگ بانک نیست

 

 برندینگ بانک ، علاوه بر وامهای درون سازمانی دارای پلتفرمی برنامه ریزی شده است که بسته به امتیازات هر شخص تورهای گردشگری و آموزشی را بدون پرداخت وجه نقد برای کاربران فعال خود فراهم می نماید. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و بالا بودن مخارج زندگی امکان سفر و تفریح برای اکثریت اقشار جامعه میسر نمی باشد اما برندیگ بانک با پرداخت هزینه های سفر در کنار تفریح و با دعوت از اساتید بنام جهت آموزش مهارتهای فردی زندگی به کاربران خود این امر را محقق نموده تا علاوه بر ایجاد نشاط و شادی در مجموعه سطح کیفی زندگی این عزیزان را ارتقا بخشد . این فرصت استثنایی و بی نظیر هم اکنون در اختیار همه کسانی است که می خواهند جمعی از خانواده خوشبخت برندینگ بانک بانک باشند . و در پایان هرگز فراموش نکنیم رنگین کمان ، پاداش کسانی است که تا آخرین قطره زیر باران می مانند